קורס אוטומציה עסקית ומסע לקוח
ברוכים הבאים לקורס אוטומציה עסקית בשילוב Zapier, הקורס נבנה במיוחד כדי להכניס אתכם לעולם של אוטומציה עסקית ולקדם אתכם ביכולת לייעל תהליכים באמצעות אוטומציה עסקית וכלי שיווק אוטומטיים מתקדמים. אם אתם שואלים את עצמכם "מה זה זאפייר" – זו הפלטפורמה שמאפשרת ליצור Automated Workflows בהתאמה אישית ולהפעיל אוטומציה לעסקים בצורה פשוטה וחכמה. בקורס נלמד אתכם כיצד להשתמש ב-Zapier כדי לשפר Business Automation ולעצב אוטומציה שיווקית אפקטיבית שתחסוך זמן, תייעל תהליכים ותגדיל את הפרודוקטיביות של העסק שלכם.
על הקורס
-
משך זמן
כ- 6-8 שעות, המתחלקות לארבעה מודולים שכל אחד מהם נמשך בין 90 ל- 120 דקות
-
קהל יעד
אנשי שיווק, בעלי עסקים קטנים ובינוניים, בודקי תוכנה
-
בחינה
בתום כל מודול תוגש בחינה אמריקאית בת 10 שאלות לפחות
-
תעודה
עם השלמת ארבעת המודולים, המשתתפים יקבלו תעודת סיום
מה יוצא לי מזה?
בקורס אוטומציה עסקית בשילוב Zapier, תלמדו להטמיע מערכות אוטומציה מתקדמות לייעול תהליכי השיווק, המכירות ושיפור חווית הלקוחות של העסק. הקורס מתמקד בהקניית כלים לתכנות, תחזוקה, ושילוב של מערכות אוטומציה כמו זאפייר עם צוותים שונים בארגון, תוך דגש על ניתוח ביצועים ושיפור מתמשך. המטרה היא להפוך את תהליכי העבודה ליעילים ומבוקרים, וליצור מערכות אוטומציה שיאפשרו לארגון להתמקד בצמיחה ובהשגת יעדים.
-
העצמת כישורי ניתוח נתונים:
הקורס מלמד כיצד לאסוף ולנתח נתונים ממקורות שונים, מעצים את היכולת לקבל החלטות מבוססות נתונים ומשפר את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקידים בתחום השיווק הדיגיטלי.
הקורס מלמד כיצד לאסוף ולנתח נתונים ממקורות שונים, מעצים את היכולת לקבל החלטות מבוססות נתונים ומשפר את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקידים בתחום השיווק הדיגיטלי.
-
שיפור חווית הלקוח:
הקורס מלמד כיצד לאסוף ולנתח נתונים ממקורות שונים, מעצים את היכולת לקבל החלטות מבוססות נתונים ומשפר את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקידים בתחום השיווק הדיגיטלי.
הקורס מלמד כיצד לאסוף ולנתח נתונים ממקורות שונים, מעצים את היכולת לקבל החלטות מבוססות נתונים ומשפר את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקידים בתחום השיווק הדיגיטלי.
-
ייעול תהליכי עבודה:
רכישת כלים לאוטומציה שיווקית וקמפיינים ממוקדי דוא"ל משפרת את היעילות והפרודוקטיביות בעבודה ומעניקה לכם יתרון תחרותי משמעותי.
רכישת כלים לאוטומציה שיווקית וקמפיינים ממוקדי דוא"ל משפרת את היעילות והפרודוקטיביות בעבודה ומעניקה לכם יתרון תחרותי משמעותי.
-
מדידה ושיפור מתמיד:
הקורס מספק כלים למדידת ביצועי קמפיינים באמצעות דוחות ויזואליים ומאפשר שיפור מתמיד ועמידה ביעדים מקצועיים בצורה יותר מדויקת.
הקורס מספק כלים למדידת ביצועי קמפיינים באמצעות דוחות ויזואליים ומאפשר שיפור מתמיד ועמידה ביעדים מקצועיים בצורה יותר מדויקת.
מה תלמדו בקורס?
01 | שיווק אוטומטי - מדאטה ללקוח עם מסע הלקוח
- איסוף נתונים ממקורות שונים: אתר, CRM, קמפיינים, רשתות חברתיות ועוד
- הבנת התנהגות לקוחות ודפוסי רכישה
- קבלת החלטות אסטרטגיות מבוססות נתונים
- פיתוח חוויות שיווק מותאמות אישית לכל שלב במסע הלקוח
- הגברת מעורבות לקוחות ואינטראקציה
02 | שיווק אוטומטי: פרקטיקה
- אוטומציה של משימות חוזרות לחיסכון בזמן ומשאבים (שליחת דוא"ל, פרסום ברשתות חברתיות, תזכורות ללקוחות וכו')
- זיהוי, מעקב וטיפוח לידים פוטנציאליים עד להמרתם ללקוחות
- יצירת קמפייני דוא"ל מותאמים אישית ופרסונליים המבוססים על נתוני לקוחות
- מעקב אחר ביצועי קמפיינים שיווקיים, וביצוע התאמות על-סמך ניתוח התוצאות
03 | זאפייר - לחסוך זמן דרך אוטומציה תפעולית
- חיבור אפליקציות עסקיות ליצירת זרימות עבודה אוטומטיות
- אוטומציה של משימות תפעוליות שגרתיות חוזרות
- שיפור יעילות תהליכי העבודה והתהליכים העסקיים
- שיפור יעילות תהליכי העבודה והתהליכים העסקיים
04 | בניית דוחות BI - דיווח נתונים ידידותי
- יצירת דוחות מותאמים אישית, חזותיים וקלים להבנה באמצעות כלי BI
- פישוט והצגה ברורה של נתונים מורכבים
- שיתוף דוחות ותובנות עם צוותים אחרים בארגון
- תמיכה בקבלת החלטות אסטרטגיות מבוססות נתונים על-ידי מתן תובנות עסקיות
על המרצה
קצת על המרצה: סיגל ון קרפלד
מייסדת ומנכ”לית אינברטה דיגיטל, מרצה מבוקשת, חלוצה בחדשנות דיגיטלית ומומחית אסטרטגיה דיגיטלית בעלת גישה ייחודית. היא משלבת ידע תיאורטי מעמיק עם ניסיון מעשי עשיר ועוזרת לחברות לפתח אסטרטגיות דיגיטליות מבוססות נתונים, חשיבה מחוץ לקופסה ופתרונות חדשניים. סיגל מתמקדת במספר תחומים: פיתוח מוצרים ושירותים דיגיטליים חדשניים התואמים צרכי לקוחות, שילוב טכנולוגיות חדשות כמו בינה מלאכותית ומציאות רבודה, ויצירת חוויות לקוח יוצאות דופן עם מסעות לקוח חלקים ואינטראקטיביים.
כתבות רלוונטיות
-
מה זה Zapier (זאפייר)? המדריך לאוטומציה עסקית
בעולם העסקי המודרני, יעילות וחיסכון בזמן הם המפתח להצלחה. בואו ללמוד על Zapier, חיבור בין אפליקציות לצורך ביצוע פעולות באופן אוטומטי ויצירת תהליכים חכמים לניהול יעיל של העסק, ללא צורך בידע בתכנות (NO CODE).קרא עוד -
שיווק מבוסס דאטה: עקרונות שכל מנהל צריך להכיר
מכירים את השורה “פריטים נוספים שעשויים לעניין אתכם” באתרים מקוונים של מותגי הלבשה, שלפעמים קולעת ממש בול? ברוכים הבאים לעולם של שיווק באמצעות דאטהקרא עוד -
בינה מלאכותית- מהפכה בעולם התעסוקה
בינה מלאכותית (AI) השתלבה במהירות בחיינו, וחוללה מהפכה בתעסוקה. רוב מקומות העבודה התחילו לעבוד עם טכנולוגיות זו ולכן חשוב מאוד ללמוד את הכלים ולהישאר מעודכנים.קרא עוד -
תוכנית תוכן ללינקדאין: כך תחזקו את הפרופיל שלכם
אחרי שהקמתם פרופיל לינקדאין מרשים, הגיע הזמן לתכנן הלאה. איך לגרום לרשת הקשרים בלינקדאין לגדול וכיצד לצבור תדמית מקצועית בתחום שלכם?קרא עוד
אולי יעניין אותך גם הקורסים הבאים
שאלות ותשובות על הקורס
-
קורס באוטומציה יאפשר לבוגר מנהל עסקים להשתלב בתפקידים מגוונים בארגונים המיישמים פתרונות אוטומטיים. הידע שתרכוש יכול לבוא לידי ביטוי בתפקידי ניהול פרויקטים של הטמעת מערכות אוטומציה, בניתוח ושיפור תהליכים אוטומטיים ובתפקידי פיתוח ויישום של טכנולוגיות מתקדמות כמו בינה מלאכותית .
-
אוטומציה מתייחסת לשימוש בטכנולוגיות ומערכות ממוחשבות לבצע בצורה אוטומטית תהליכים, משימות ופעילויות שבעבר היו נעשות ידנית על ידי בני אדם. המטרה העיקרית של אוטומציה היא להגביר את היעילות, הפרודוקטיביות והאמינות של תהליכים תוך צמצום הצורך בהתערבות אנושית. האוטומציה הפכה לחלק בלתי נפרד מפעילותם של ארגונים מובילים בתעשייה, בשירותים ובמגזרים נוספים, בהם היא מסייעת להגברת היעילות, להפחתת עלויות ולשיפור איכות התפוקה.
-
אוטומציה נפוצה במגוון רחב של תחומים ותפקידים בעולם העבודה, כאשר ארגונים שואפים להגביר את היעילות והפרודוקטיביות שלהם. להלן כמה דוגמאות לתחומים שבהם ניתן לפגוש יישומי אוטומציה: תעשייה - אוטומציה של קווי ייצור, פיקוח על מכונות, בקרה על איכות, לוגיסטיקה. שירותים ומסחר - אוטומטיזציה של תהליכי רכש, סחר אלקטרוני, שירות לקוחות, מערכות תזמון ותפעול. טכנולוגיה ומידע - אוטומציה של תהליכי אשרור, ניהול תשתיות ומערכות מידע, סייבר-אבטחה. משרדים ומנהל - אוטומציה של תהליכי אדמיניסטרציה, עבודת מזכירות, ניהול משאבי אנוש. לוגיסטיקה ותחבורה - אוטומטיזציה של מערכות מיון מטענים, תיכנון מסלולים, ניטור צי כלי רכב. כך, בעידן הדיגיטלי, אוטומציה הולכת ונעשית חלק בלתי נפרד מפעילות ותפעול של ארגונים מובילים.
-
למרות שאוטומציה אינה חלק מתפקידך הנוכחי, השקעה בלימוד התחום יכולה להיות משמעותית לקידום הקריירה שלך. הידע והמיומנויות שתרכוש יחשפו אותך למגמות טכנולוגיות עתידיות ויהפכו אותך לעובד בעל ערך רב יותר עבור המעסיק הקיים והפוטנציאלי. כמו כן, ההיכרות עם אוטומציה תפתח בפניך הזדמנויות חדשות להתמודד על תפקידים מגוונים בתחומי הייעוץ, הפיתוח או הניהול הטכנולוגי.