קורס PPC אונליין - ניהול קמפיינים בשילוב AI (עם תעודה) | INFINITY דילוג לתוכן

הרשמה בחינם

הרשמה למערכת

קורס שיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים PPC

הגיע הזמן להיות שחקן מוביל בעולם השיווק הדיגיטלי! בסט חדשני זה, תגלו את הסודות לבנייה והובלה של קמפיינים ממומנים מנצחים בפלטפורמות המובילות – תוך שילוב טכנולוגיות AI מתקדמות. תלמדו לפרסם בצורה חכמה, לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כוללת, ליצור תוכן משכנע, לנתח ולשפר קמפיינים באופן מתמיד. הפכו למומחים בעלי יתרון תחרותי להצלחה בעידן הדיגיטלי החדש!

המערכת בשדרוג — הגישה לקורסים תתאפשר בקרוב

על הקורס

  • משך זמן

    כ- 6-8 שעות, המתחלקות לארבעה מודולים שכל אחד מהם נמשך בין 90 ל- 120 דקות

  • קהל יעד

    אנשי שיווק, מקדמי אתרים, בעלי עסקים קטנים ובינוניים

  • בחינה

    בתום כל מודול תוגש בחינה אמריקאית בת 10 שאלות לפחות

  • תעודה

    עם השלמת ארבעת המודולים, המשתתפים יקבלו תעודת סיום

מה יוצא לי מזה?

הקורס יקנה למנהלי דיגיטל ידע מעמיק בכלי פרסום דיגיטליים כמו Google Ads ו-Facebook Ads - הגדרת יעדים, בחירת מילות מפתח, פרסום ממוקד, ניהול תקציבים ומדידת ביצועים. מנהלי שיווק ילמדו לבנות אסטרטגיות שיווק דיגיטליות משולבות עם ערוצים נוספים. מנהלי לקוחות וקידום ממומן ירכשו כלים לניהול מקצועי יותר - הסבר אסטרטגיה, ניתוח ביצועים והצעת שיפורים מבוססי נתונים.

  • רכישת מיומנויות ניהול קמפיינים בפלטפורמות כמו פייסבוק וגוגל הופכת אתכם למומחים בתחום הפרסום הממומן, ומגבירה את הסיכויים שלכם להתקבל לתפקידים מובילים בשיווק דיגיטלי

  • שילוב טכנולוגיות AI לניתוח ושיפור קמפיינים מאפשר לכם לקבל תובנות מדויקות, ביצוע אופטימיזציה מתמדת, המוביל לתוצאות טובות יותר ולמוניטין מקצועי גבוה.

  • היכולת לבנות אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה מעניקה לכם יתרון תחרותי, וממצבת אתכם כמומחים בהובלת קמפיינים מוצלחים עבור מותגים ועסקים.

  • הקורס מספק כלים וטכניקות ליצירת תוכן שיווקי מותאם אישית ומשכנע, המגדיל את האפקטיביות של הקמפיינים שלכם ומחזק את יכולות השיווק שלכם בשוק התעסוקה.

מה תלמדו בקורס?

01 | מבוא לפרסום PPC

  • היכרות עם מונחים ויסודות השיווק הדיגיטלי
  • למידת ניהול קמפיינים ממומנים במדיה
  • בניית אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה
  • הגדרת קהל יעד, ניתוח מתחרים בזירה הדיגיטלית
  • יצירת בריף קמפיין, בניית תקציב מדיה
המערכת בשדרוג — הגישה לקורסים תתאפשר בקרוב

02 | הקמת וניהול קמפיינים בפייסבוק ואינסטגרם

  • היכרות מעמיקה עם מערכת Ads Manager של מטא
  • הקמת סוגי קמפיינים שונים
  • יצירת קהלים מותאמים אישית
  • ניתוח נתונים וביצוע אופטימיזציה מתקדמת
המערכת בשדרוג — הגישה לקורסים תתאפשר בקרוב

03 | הקמת וניהול קמפיינים ב-TikTok ו-LinkedIn

  • היכרות עם מערכות הפרסום של טיקטוק ולינקדאין
  • הקמת סוגי קמפיינים שונים במערכות השונות
  • למידת ניתוח נתונים והסקת מסקנות
  • טיפים לניהול קמפיינים אפקטיביים
המערכת בשדרוג — הגישה לקורסים תתאפשר בקרוב

04 | קידום ממומן ב-Google

  • היכרות עם שיטות פרסום ממומן בגוגל
  • העמקה במערכות Google Ads ו-Google Tag Manager
  • מחקר מילות מפתח באמצעות כלים ייעודיים
  • הקמת סוגי קמפיינים במערכת גוגל
  • ניתוח נתונים ב-Google Analytics
המערכת בשדרוג — הגישה לקורסים תתאפשר בקרוב

על המרצה

קצת על המרצה: מתן יעקובסון

מרצה באקדמיה, בארגונים וחברות בנושאי השיווק הדיגיטלי, יזמות וחדשנות, והבעלים של חברת ׳דיגיטק השכלה פרקטית׳. במהלך עשר השנים האחרונות חוקר את עולם הדיגיטל, מלווה בעלי עסקים בתחומים שונים, והוביל מחלקות דיגיטל בחברות ומותגים.

כתבות רלוונטיות

אולי יעניין אותך גם הקורסים הבאים

  • קורס שיווק דיגיטלי ויצירת תוכן עם AI

    לקורס
  • קורס ניתוח נתונים Data Analysis

    לקורס
  • קורס אוטומציה עסקית בשילוב זאפייר

    לקורס

שאלות ותשובות על הקורס

  • כבעל עסק, קורס בפרסום ממומן (PPC) יכול להיות כלי שיווקי חשוב ביותר בכלי העבודה שלך. הקורס ילמד אותך כיצד לנצל את הפלטפורמות הדיגיטליות המרכזיות - גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וטיקטוק - על מנת להגיע לקהלי היעד הרלוונטיים עבור המוצרים או השירותים שלך באמצעות מודעות ממומנות. בקורס תרכוש מיומנויות ביצירת קמפיינים ממוקדים, הגדרת תקציבים, ניתוח ביצועים ושיפור יעילות, כך שתוכל למקסם את חשיפת העסק ולהשיג תועלת מרבית מההשקעה בפרסום. יכולות אלו יאפשרו לך להגביר את המכירות, לחזק את המותג ולהישאר תחרותי בזירה העסקית המקוונת הדינמית.

  • בקורס PPC (Pay-Per-Click) תלמדו כיצד לבנות ולנהל קמפיינים של פרסום ממומן ברשתות החברתיות והפלטפורמות המרכזיות. הקורס יתחיל במבוא לתחום הפרסום המבוסס על תשלום לפי כמות החשיפות או הקלקות, וימשיך להקמה מעשית של קמפיינים בפלטפורמות כמו פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, לינקדאין וגוגל אדס. תרכשו ידע בהגדרת קהלי יעד, בחירת תקציבים, יצירת מודעות ממוקדות, בחינת ביצועים, בדיקת שיעורי המרה ויישום טכניקות לשיפור תצוגות וקליקים באמצעות בחירה נכונה של מילות מפתח ושיטות קידום אחרות.

  • קורס בפרסום ממומן (PPC) אינו דורש ידע טכנולוגי מוקדם או יכולות מתקדמות. הקורס מיועד לכל מי שמעוניין להכיר ולהטמיע כלים שיווקיים דיגיטליים בעסק או בפרויקט שלו, ללא תלות ברקע הטכנולוגי. הוא יתמקד בהדרכה צעד-אחר-צעד להקמה ולניהול של קמפיינים בפלטפורמות פרסום נפוצות כמו גוגל, פייסבוק ואינסטגרם באמצעות ממשקים ידידותיים למשתמש. יושם דגש על המושגים והתהליכים העיקריים, כך שגם משתמשים ללא ניסיון קודם יוכלו להטמיע את הכלים הללו בקלות ולהפיק תועלת מהם לטובת העסק או היוזמה שלהם.

  • קורס בפרסום ממומן (PPC) יכול להיות נכס משמעותי בחיפוש אחר עבודה ובקידום הקריירה שלך. כיום, יכולות שיווק דיגיטלי וניהול קמפיינים ממומנים הן מבוקשות ביותר בשוק התעסוקה על ידי חברות מכל הגדלים והתחומים. ידע מעשי בהקמה, הפעלה וניתוח של קמפיינים בפלטפורמות כמו גוגל אדס, פייסבוק ואינסטגרם יעניק לך יתרון תחרותי על מועמדים אחרים ויגביר את סיכוייך להתקבל לתפקידים בתחומי השיווק, קידום מכירות, יזמות ועסקים קטנים. כמו כן, רכישת מיומנויות אלו עשויה לפתוח בפניך הזדמנויות תעסוקתיות כפרילאנס בקידום ממומן או כיועץ דיגיטלי עצמאי.